Service mededeling


Mededeling:

QUBI is per 1 april permanent gestopt met de verkoop van de QUBI hoorversterker. QUBI hoorversterkers en pasvomtesters kunnen daarom niet meer worden besteld.

Accessoires kunnen via de webshop besteld worden tot 1 juli.

Uw fabrieksgarantie blijft van kracht op uw QUBI. Heeft u een probleem of wanneer u uw QUBI ter reparatie wilt aanbieden, neemt u dan per email contact op met de klantenservice: klantenservice@qubi.nl

Binnen enkele werkdagen krijgt u dan een reactie.

  

Bestellen en verzenden van accessoires

Na uw bestelling ontvangt u een de bevestiging van uw bestelling. Bij verwerking van uw bestelling ontvangt u een bevestiging van verzending zodra uw bestelling verzonden wordt. Dit kan tot 3 werkdagen na uw geplaatste bestelling zijn. 

Accessoires worden in een brievenbusdoosje geleverd via PostNL. Ontvangst van uw bestelling is doorgaans 2 tot 3 werkdagen na verzending.

 

Waarmee kan ik betalen?

iDEAL
Met internetbankieren heeft u toegang tot iDEAL, de gemakkelijkste manier van betalen via internet.

Creditcard
Creditcards van MasterCard en Visa van Nederlandse aanbieders zijn ook welkom.

Bankoverboeking
U kunt uw bestelling ook met een handmatige overboeking betalen. Bij een bankoverboeking duurt het ongeveer 2 werkdagen voordat de betaling bij ons binnen is. Na ontvangst van uw betaling zullen wij uw bestelling verzenden. Hiervan krijgt u dan een bevestiging.

 


x
x