Service mededeling


Mededeling:

Tot onze spijt is QUBI door omstandigheden per 1 april gestopt met de verkoop van de QUBI hoorversterker. QUBI hoorversterkers en pasvomtesters kunnen niet meer worden besteld.

Accessoires kunnen via de webshop aangeschaft worden in de komende drie maanden zolang de voorraad strekt.

 

Heeft u in het verleden een QUBI aangeschaft, dan is het volgende van belang:

Heeft u na 1 maart 2021 een QUBI aangeschaft, dan mag u deze altijd retourneren op basis van de 30 dagen geld-terug garantie. De voorwaarden voor het retourneren van het product blijven gelden. Zie ook verder op deze pagina onder: Retourneren.

Heeft u voor 1 maart 2021 een QUBI aangeschaft, dan kan u deze niet meer retourneren onder de 30 dagen geld-terug garantie. Wel blijft de fabrieksgarantie van 2 jaar van kracht.

Heeft u een probleem of wilt u uw QUBI ter reparatie aanbieden? neemt u dan contact op met de klantenservice: klantenservice@qubi.nl

Binnen enkele werkdagen krijgt u dan een reactie.

 

 

Bestellen en verzenden van accessoires

Na uw bestelling ontvangt u een de bevestiging van uw bestelling. Bij verwerking van uw bestelling ontvangt u een bevestiging van verzending zodra uw bestelling verzonden wordt.

Accessoires worden in een brievenbusdoosje geleverd. Ontvangst van uw bestelling is doorgaans 2 tot 3 dagen na verzending.

 

Waarmee kan ik betalen?

iDEAL
Doet u aan internetbankieren? Dan heeft u toegang tot iDEAL, de gemakkelijkste manier van betalen op internet.

Creditcard
Creditcards van MasterCard en Visa van Nederlandse aanbieders zijn ook welkom.

Bankoverboeking
U kunt uw bestelling ook met een handmatige overboeking betalen. Bij een bankoverboeking duurt het ongeveer 3 werkdagen voordat de betaling bij ons binnen is. Na ontvangst van uw betaling zullen wij uw bestelling verzenden.

 

Retourneren

QUBI kunt u 30 dagen onbeperkt gebruiken. Mocht u onverhoopt toch niet tevreden zijn met QUBI dan kunt u deze binnen 30 dagen aan ons retourneren. Afzonderlijk bestelde accessoires zoals SoftTips, batterijen en SmartCase kunnen alleen geretourneerd worden als de verpakking van deze accessoires niet geopend is.

Hoe kan ik QUBI retourneren en wanneer krijg ik mijn geld terug?

Als u QUBI wilt retourneren, neem dan binnen 30 dagen contact op met de QUBI klantenservice via klantenservice@qubi.nl, vermeld daarbij uw ordernummer en reden van retour. Neem altijd contact op als u uw aankoop wilt retourneren.

Na uw retourmelding ontvangt u binnen enkele werkdagen via email een bevestiging van uw retourmelding. De datum van uw email wordt gezien als de aanmelddatum. In de email staat een retournummer. Vermeld dit nummer op of in de retourverpakking. In de bevestigings email staan instructies voor het retourneren. Lees deze goed door. 

U kunt uw QUBI retour zenden aan: ExSilent BV, Kloveniersburgwal 87, 1011 KA Amsterdam. De verzendkosten voor het retourneren zijn voor uw eigen rekening. Bij afgifte van het pakketje bij het afgiftepunt ontvangt u een track & trace code. Dit is eveneens uw verzendbewijs, bewaar dit goed.

Wanneer wij uw pakketje hebben ontvangen sturen wij u per email een bericht van ontvangst en wordt uw retour in behandeling genomen. Het aankoopbedrag wordt terugbetaald na controle van uw retourzending en binnen 5 werkdagen nadat wij de retourzending hebben ontvangen. Het bedrag wordt bijgeschreven op de rekening waarmee u uw aankoop heeft gedaan. Wanneer u uw aankoop met een creditcard heeft gedaan, dan wordt het bedrag als tegoed op uw kaart bijgeschreven. Als blijkt dat QUBI onzorgvuldig gebruikt en/of beschadigd is, kunnen wij hiervoor kosten in mindering brengen op het aankoopbedrag (wanneer dit het geval zou zijn dan nemen we altijd contact met u op).


x
x